"Du ska bli pappa."

Har ätit lite vindruvor nu, min älskade sambo ligger och läser en bok som vi var och lånade idag. "Du ska bli pappa." Han har sjunkit ner i den boken och verkar riktigt intresserad. Skrattar och läser upp lite olika stycken för mig, medans jag sitter här och skriver lite grann. Jag vill gå ut en sväng och ta en promenad. Ska se om jag kanske kan få med mig honom ut. Skriver en update om hur dagen varit, lite mer utförligt senare när vi kryper ner i soffan och tittar på Prison Break som går på tv.

Kommentarer
Postat av: angelica

Va roligt att din sambo verkar så engagerad:)Jo jag hoppas att det löser sig snart så att det inte alltid kommer kännas lika spänt.

2009-08-18 @ 19:09:27
URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: