Morrn, morrn!

Morrn, morrn! Hur mår ni?

Jag vaknade för en stund sedan, kände att jag behövde sova lite längre. Trots att jag har sovit så känner jag mig trött. Gårdagen var lång och dagen i skolan gick på slow motion, vi satt mestadels still och jag höll på att hoppa upp på bänken och lägga mig en stund, men lät bli. Tvingade även älskade sambo att köpa hem ett graviditetstest.

Ett CB Digitalt. Jag kissade och doppade, det visade Gravid i fönstret innan två minuter. Jag blev överlycklig! Det är ju ganska komiskt att det kändes extra roligt med det digitala testet, för där stod det Gravid. Det var verkligt och, ja... Det är så mycket känslor. Sambon har inte riktigt smält det ännu, tror jag. Min svärmor är väl inte lika arg och chockad längre, men ändå, lite tillbakadragen. Det ska bli nervöst att träffa dem, när vi väl gör det.

Jag fick en fråga om jag kunde lägga upp lite mer bilder, och visst kan jag det. Just nu känner jag att jag vill vara anonym en stund till, det här är nytt för mig och jag måste få en chans att vänja mig lite först. Bilder kommer att komma, men lite hemliga lär de nog allt va. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: