Popcorn och tv.

Nu har jag och sambon varit ute och tagit en promenad i regnet. När vi kom hem igen, ställde vi oss i duschen. Åh, det var superskönt. Älsklingen min tyckte dock att jag hade lite väl varmt. Fryser ganska skapligt nu för tiden och hade ca 40 grader på vattnet. Som tur var brände han sig aldrig. För tillfället är han i köket och poppar popcorn, vi ska snart sätta oss i soffan och titta på bröstsim och gubbsjuka, som går på fyran om några minuter. Får se hur länge jag orkar vara vaken.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mkt.

Jo , visst kan jag lägga till dig på msn , men är du anonym där oxå ? Känns inte så roligt att byta tankar & sådant med en anonym !? :)

2009-08-22 @ 11:14:46
URL: http://blackbiimbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: