Så önskad.

I min mage bor det ett litet liv. Det känns så underbart. En liten som är helt beroende av mig. Satt och läste i babyboken förut och det rann lite tårar. Att något kan kännas så naturligt? Att något kan vara så önskat. Jag ska bli mamma. Mamma, jag. Jag, mamma. Överväldigande. Hormonerna bara rusar runt i kroppen känns det som. Jag är så glad, samtidigt som jag är rädd för att det ska hända liten något. Du är inte stor, inte särskilt gammal, men vi längtar redan något så otroligt efter dig, du är så önskad och så älskad. Min lilla, mitt lilla mirakel.

Mitt barn. <3

Kommentarer
Postat av: Johanna och Leo

Det är magiskt att bli mamma. Jag hoppas att du kan njuta av den här tiden med den lilla i magen:)

2009-08-24 @ 13:35:59
URL: http://mittlivmedbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: