Update.

Skolan börjar idag. Jag har verkligen ingen lust och verkligen ingen ork till att åka dit, känns det som. Men jag gör det för din skulle, där inne i magen. Känner mig supertrött och lite frusen. Vill inte tänka på hur trött jag förmodligen kommer vara efter en lång skoldag med bara stillasittande. Mina tuttar är ömma och jag har molvärk i magen. En liten släng av illamående. Annars är det relativt bra. Jag längtar till inskrivningen på MVC nästa vecka! Det känns som om jag har tusen olika frågor.

Nu måste jag packa ner mina saker, ställa mig i duschen och sedan göra mig iordning.
V. 7 idag, <3

Kommentarer
Postat av: angelica

hoppas att d gick bra att komma tillbaka till skolan:)

2009-08-19 @ 18:15:18
URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: