Update.

Har inte varit här och skrivit på länge, det har varit mycket i farten. Förhoppningsvis är det lite lugnare nu.
Vi var i alla fall på MVC och träffade bm igår. Hon tog blodprover på mig, kollade om det fanns någon äggvita i urinen. Blodsockret var lite högre än vanligt, blev inte helt förvånad, med tanke på att jag hade ätit lite innan. Så jag ska tillbaka nästa vecka och ta ett nytt glukosprov. Blodtrycket var lågt, 110/80 när jag satt upp, och 80/60 när jag låg ner. Inte så konstigt att jag, med andra ord känner mig yr och svimfärdig när det blir stressigt och jag far runt som en och annan galning. 
J var hemma igår och han är hemma idag. Han har dragit på sig någon förkylning och nu har han även fått en jobbig hosta. Jag har varit slö idag och blodtrycket har varit lite sådär, jobbigt att stå upp, blir yr så lätt. Vi ska försöka kurera oss ytterligare och jag ska nog gå ner till affären och handla hem lite Piggelin, kan vara skönt för halsen. Ska bädda ner mig i soffan och titta på ett avsnitt av One Tree Hill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: