Förkyld och trött.

Håller på och städar, men tog en paus för att titta in här och äta ett knäckebröd. Det river rejält i halsen, jag har åkt på någon förkylning som inte är särskilt snäll. Det slår lock för öronen, kroppen känns mörbultad och det är en sådan där dag när hormonerna bara rusar runt i kroppen och gör mig helt galet ledsen för allt och inget. J är på jobbet idag, så jag har ingen att krypa upp intill och få massor med kramar, för det behövs. Nej, nu ska jag fortsätta städa.
Visst kan man göra fel val i livet, men livet tar väl inte slut för att man följde sitt hjärta och gjorde det som inte ansågs mest logiskt, utan det som kändes rätt för en? Det går att leva i alla fall, eller hur? Jag måste tro det. Annars förlorar jag mitt hopp för framtiden och våndas över alla mina val jag gjort. Det här handlar inte om bebisen, det handlar om mina val omkring bebisen. Jag är så rädd för att de val jag gjort ska ha fått människor att se annorlunda på mig. Jag är rädd och ledsen. Fast det hör väl till. Jag ska bli mamma, det kommer inte vara första gången jag är rädd. 

Kommentarer
Postat av: Hayley

Jag är inte vidare duktig på att göra designer till andra. Går lättare att göra åt sig själv. Och nu har jag inte uppdaterat min bloggdesign på nästan ett år så nu är jag på tok för ringrostig för att våga ge mig på någon annans blogg :/

2009-09-23 @ 14:37:41
URL: http://hayleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: