Hej!

Hej! Jag har varit vaken sedan halv åtta, kunde verkligen inte somna om, så jag gick upp och bestämde mig för att ta lite frukost. Lite coco pops med mjölk. Det tog emot när det skulle ner, fast det gick. Nu sitter jag här och J ligger på golvet och göra armhävningar. Han är så fin så. Igår var vi hos hans bror, sen började magen kurra och jag rymde tvärs över gatan, öppnade mamma och S kylskåp och därinne står det kalla pommes, en grillad majskolv och S underbara grillade fläskfilé. Blev verkligen hungrig och sprang in med tallriken till mamma på kontoret. Får jag äta det här, eller ska någon annan ha det? Ät du.

Åh, S har alltid kunnat laga mat, kanske beror på den före detta kockkarriären. Det var i alla fall lättare att äta kall mat än färdiglagad. Hällde på en bra skvätt ketchup. Tanken på stekt kött, urk. Tur att S hade grillat det och inte tagit så mycket marinad! Jag satt i köket och åt dagens festmåltid, mamma och Jim satt mitt emot mig och åt ur godispåsen. Hur som, i fortsättningen blir det nog kall mat. För aldrig har kalla pommes varit så goda!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ser gott ut

2009-10-06 @ 11:21:28
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: