Jag älskar dig.

Älskling, min fina, underbara älskling. Jag älskar att somna i din famn, din andedräkt kittlar mig lite smått i nacken. När jag rör mig, håller du om mig lite hårdare, drar mig intill dig, luktar på mitt hår och sätter en kyss på min axel. Du är min pelare, mitt skydd, mitt stenblock. Någon jag vågar lita på, någon jag tror på. Jag värdesätter varenda minut med dig, jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dig. Dina kramar får mig att sväva på små moln, du lyfter mig när jag ramlar, fångar mig när jag faller, tröstar mig när jag gråter. Det finns ingen som du. Ingen. Du vet väl att du har en skrattgrop i varje kind, dina bruna ögon ser ut som choklad, dina kyssar är bättre än att andas. Du vet väl att min kärlek till dig, inte kan beskrivas i ord? J, jag älskar dig mer än allt annat. Du är luften i mina lungor. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: