News in the blog.

Tack för alla underbara kommentarer!

Idag har vi varit hos gyn och gjort ett VUL (vaginalt ultraljud). Bebben var kvar där inne och allt så jättebra ut. Vi såg navelsträngen, gulkroppen och ett flimmer som med andra ord var superfina hjärtslag, vårat lilla mirakel. Så fin, så. Självklart kom det lyckotårar och jag blev så glad! Så underbart glad! Mitt mirakel, min fina bebis. Så jag är nu i v. 7 och BF (beräknat förlossningnsdatum) är någon gång i slutet av April -10. En bild fick vi också.

Vi blev så otroligt glada! Jag ringde till mamma och tårarna bara spröt av lycka. J tyckte vi skulle fira med att gå på McDonalds nere vid hamnen och bara äta i lugn och ro, pussas, prata och bara skratta och vara lyckliga. Sagt och gjort, vi var där i en timme och mat har nog aldrig varit så ointressant på samma gång som det varit gott att äta tills det tog stopp i magen. Vi kunde heller inte låta bli, så vi tog en sväng på stan och som sagt, vi kunde inte låta bli så vi köpte en utav de minsta bodysarna som de hade på Lindex. Tidigt, jag vet. Men det bara var något som vi kände att vi ville göra.

Kommentarer
Postat av: weris

Svar : Gud va kul =) Tur att det inte va någon fara med bebisen =)

2009-09-09 @ 17:28:28
URL: http://wejisch.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Tack :)

2009-09-09 @ 17:55:29
URL: http://elineberhardson.blogg.se/
Postat av: Katinka

Vad kul att bebben mår bra och att du mår bra :) vi föder nästan samtidigt så önskar dig lycka till :)

2009-09-21 @ 18:34:21
URL: http://katinkakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: