Todays update.

Idag har det varit full fart känns det som. Vi har varit hos J's föräldrar nästan hela dagen, tillsammans med hans tvillingbror och hans flickvän. Svärmor hade köpt en bok till mig; Ett barn blir till.
Den har bilder på bebisens utveckling i magen. Redan från början när spermie möter ägg. Blev glad, för det är kul att ha saker att läsa. Speciellt om hur den lille växer. La mig i J's gamla rum en liten stund, läste i boken, bläddrade lite och tittade på bilderna. Älsklingen min kom och höll om mig i några minuter innan svärmor ropade att maten var klar. Illamående lite hit och dit, men maten gick ner.

Innan vi åkte hem släppte vi av J och hans flickvän vid tåget på resecentrum, sen blev det en kort sväng hem till mamma och S. Ja, nu sitter jag här och tittar runt. J ligger i sängen och läser och pratar med mig, fast jag sitter i vardagsrummet. Hör knappt vad han säger, min fina älskling. Tänkte i alla fall plocka ihop alla skolböcker som ska tillbaka till skolan imorgon.

Vissa människor säger att det är alldeles för tidigt att berätta om graviditeten. Men hur ska jag kunna hålla det inom mig? Jag, vi är ju överlyckliga! Varför ska inte ndra människor få se vår lycka och glädje. Inte mer om det nu. Har lite att stå i. Lägger upp två bilder på boken jag fick.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är jätte glad för eran skull :)

2009-09-13 @ 20:46:22
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: